E-mailová adresa


HesloZapomenuté heslo


E-mailová adresa


E-mailová adresa


Heslo


Zopakujte heslo


Cookies

Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Nastavení cookies+

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.

Personalizované soubory cookie

Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám.

Reklamní cookies

Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.

Jak na reklamaci s ElektroCZcom

  • Přihlášení
  • 6x STUDIO v ČR
    Praha
    Žitenická 871/7, Praha 9 - Prosek
    telefon: +420 607 094 289
    email: info@lightstyle.cz
    po - pá: 10:00 - 19:00, so: 11:00 - 16:00
    mimo otevírací dobu po domluvě
    30.12. 11-16h
    Praha
    Žitenická 871/1, Praha 9 - Prosek
    telefon: +420 607 094 289
    email: info@lightstyle.cz
    po - pá: 10:00 - 19:00, so: 11:00 - 16:00
    mimo otevírací dobu po domluvě
    30.12. 11-16h
    České Budějovice
    Rudolfovská 1817/2, České Budějovice
    telefon: +420 722 944 913
    email: info@mielecentercb.cz
    po - pá: 8:30 - 19:00, so: 10:00 - 14:00
    mimo otevírací dobu po domluvě
    30.12. 10 -14h
    České Budějovice
    Přemysla Otakara II. 87/25, České Budějovice
    telefon: +420 603 330 448
    email: info@lightstyle.cz
    po - pá: 13:00 - 16:00, so: zavřeno
    mimo otevírací dobu po domluvě
    20.12.- 1.1. ZAVŘENO
    České Budějovice
    telefon: +420 603 330 448
    email: info@lightstyle.cz
    Kuchyňské studio - PŘIPRAVUJEME
    Bratislava
    Hrachová 14/C, Bratislava
    telefon: +421 949 337 854
    email: info@lightstyle.sk
    po - pá: 9:00 - 18:00
    mimo otevírací dobu po domluvě
    ZAVŘENO : 23.12.2024 - 6.1.2025
  • PRO FIRMY
  • KUCHYNĚ
  • O nás
  • O nákupu
  • Doprava
  • Kontakt
hledání

Tick2 1

Jsme online až do 23:00

Tick2 2
Doprava na spotřebiče zdarma
Tick2 3
Profesionální poradenství

Jak na reklamaci

Veškeré podrobnosti o reklamacích naleznete v našich obchodních podmínkách. Pro snadnější orientaci jsme pro vás připravili stručný návod. Zakoupili jste na našem internetovém obchodě zboží, které přestalo fungovat nebo se na něm objevila vada? Přinášíme vám jednoduchý postup, jak v takovém případě reklamaci u nás vyřídit.

Vaši případnou reklamaci se vždy pokusíme vyřešit v co možná nejkratší době, nejpozději však
do 30-ti kalendářních dnů (od doručení reklamace), 
tak jak ukládá zákon.

Jak tedy postupovat?

1. Spotřebiče není nutné nikam převážet – autorizovaný servis k vám vyšle technika přímo na vaši adresu. Technik na místě posoudí, jaký bude další postup. V případě oprávněné reklamace jsou tyto služby zcela zdarma.
2.
Nejrychlejším způsobem, jak podat reklamaci, je vyplnění reklamačního formuláře na našich webových stránkách v sekci „Servis a reklamace“. Zde můžete snadno popsat závadu, přiložit fotografie a odeslat formulář. Reklamace bude okamžitě zaevidována a považována za doručenou.
3. Pokud Vám nevyhovuje využít
rychlý online formulář s okamžitým zaevidováním reklamace, můžete se obrátit na naše reklamační oddělení. Reklamaci zašlete na adresu: 2Traders CZ s.r.o., Kunětická 2534/2, Praha 120 00.
Do zásilky prosím přiložte:
- doklad o koupi
- záruční list (pokud byl součástí)
- průvodní dopis s popisem závady
- Vaše kontaktní údaje
4. Seznam autorizovaných servisních středisek najdete obvykle na záručním listě nebo jako přílohu ke zboží. Pokud jej nenajdete, můžete ho snadno vyhledat na oficiálních stránkách výrobce konkrétní značky. V případě potřeby nás neváhejte
kontaktovatrádi Vám poradíme s dalším postupem.

Showroomy

Jak je to s náklady spojenými s reklamací?

Pokud využijete náš online reklamační formulář, spojíte se s námi a využijete služby autorizovaného servisu, nebudou Vám v případě oprávněné reklamace vznikat žádné náklady. Technik dorazí přímo k Vám domů, takže vše vyřídíte pohodlně a bez starostí.

Pokud máte jakékoliv dotazy, kdykoliv se na nás můžete obrátit, telefonicky na čísle
+ 420 603 330 448 nebo email reklamace@exkluzivnispotrebice.czVždy se Vám rádi budeme věnovat.

Tick2 1

Jsme online až do 23:00

Tick2 2
Doprava na spotřebiče zdarma
Tick2 3
Profesionální poradenství

Jak na reklamaci

Veškeré podrobnosti o reklamacích naleznete v našich obchodních podmínkách. Pro snadnější orientaci jsme pro vás připravili stručný návod. Zakoupili jste na našem internetovém obchodě zboží, které přestalo fungovat nebo se na něm objevila vada? Přinášíme vám jednoduchý postup, jak v takovém případě reklamaci u nás vyřídit.

Vaši případnou reklamaci se vždy pokusíme vyřešit v co možná nejkratší době, nejpozději však
do 30-ti kalendářních dnů (od doručení reklamace),
 
tak jak ukládá zákon.

Jak nakoupit na splátky?

1. Spotřebiče není nutné nikam převážet – autorizovaný servis k vám vyšle technika přímo na vaši adresu. Technik na místě posoudí, jaký bude další postup. V případě oprávněné reklamace jsou tyto služby zcela zdarma.
2.
Nejrychlejším způsobem, jak podat reklamaci, je vyplnění reklamačního formuláře na našich webových stránkách v sekci „Servis a reklamace“. Zde můžete snadno popsat závadu, přiložit fotografie a odeslat formulář. Reklamace bude okamžitě zaevidována a považována za doručenou.
3. Pokud Vám nevyhovuje využít
 rychlý online formulář s okamžitým zaevidováním reklamace, můžete se obrátit na naše reklamační oddělení. Reklamaci zašlete na adresu: 2Traders CZ s.r.o., Kunětická 2534/2, Praha 120 00.
Do zásilky prosím přiložte:
- doklad o koupi
- záruční list (pokud byl součástí)
- průvodní dopis s popisem závady
- Vaše kontaktní údaje
4. Seznam autorizovaných servisních středisek najdete obvykle na záručním listě nebo jako přílohu ke zboží. Pokud jej nenajdete, můžete ho snadno vyhledat na oficiálních stránkách výrobce konkrétní značky. V případě potřeby nás neváhejte
kontaktovatrádi Vám poradíme s dalším postupem.

Showroomy

Jak je to s náklady spojenými s reklamací?

Pokud využijete náš online reklamační formulář, spojíte se s námi a využijete služby autorizovaného servisu, nebudou Vám v případě oprávněné reklamace vznikat žádné náklady. Technik dorazí přímo k Vám domů, takže vše vyřídíte pohodlně a bez starostí.

Pokud máte jakékoliv dotazy, kdykoliv se na nás
můžete obrátit, telefonicky na čísle
+ 420 603 330 448 nebo email reklamace@exkluzivnispotrebice.czVždy se Vám rádi budeme věnovat.

Tick2 1

Jsme online až do 23:00

Tick2 2
Doprava na spotřebiče zdarma
Tick2 3
Profesionální poradenství

Jak na reklamaci

Veškeré podrobnosti o reklamacích naleznete v našich obchodních podmínkách. Pro snadnější orientaci jsme pro vás připravili stručný návod. Zakoupili jste na našem internetovém obchodě zboží, které přestalo fungovat nebo se na něm objevila vada? Přinášíme vám jednoduchý postup, jak v takovém případě reklamaci u nás vyřídit.

Vaši případnou reklamaci se vždy pokusíme vyřešit v co možná nejkratší době, nejpozději však
do 30-ti kalendářních dnů (od doručení reklamace),
 
tak jak ukládá zákon.

Jak nakoupit na splátky?

1. Spotřebiče není nutné nikam převážet – autorizovaný servis k vám vyšle technika přímo na vaši adresu. Technik na místě posoudí, jaký bude další postup. V případě oprávněné reklamace jsou tyto služby zcela zdarma.
2. Nejrychlejším způsobem, jak podat reklamaci, je vyplnění reklamačního formuláře na našich webových stránkách v sekci „Servis a reklamace“. Zde můžete snadno popsat závadu, přiložit fotografie a odeslat formulář. Reklamace bude okamžitě zaevidována a považována za doručenou.
3. Pokud Vám nevyhovuje využít
rychlý online formulář s okamžitým zaevidováním reklamace, můžete se obrátit na naše reklamační oddělení. Reklamaci zašlete na adresu: 2Traders CZ s.r.o., Kunětická 2534/2, Praha 120 00.
Do zásilky prosím přiložte:
- doklad o koupi
- záruční list (pokud byl součástí)
- průvodní dopis s popisem závady
- Vaše kontaktní údaje
4. Seznam autorizovaných servisních středisek najdete obvykle na záručním listě nebo jako přílohu ke zboží. Pokud jej nenajdete, můžete ho snadno vyhledat na oficiálních stránkách výrobce konkrétní značky. V případě potřeby nás neváhejte
kontaktovatrádi Vám poradíme s dalším postupem.

Showroomy

Jak je to s náklady spojenými s reklamací?

Pokud využijete náš online reklamační formulář, spojíte se s námi a využijete služby autorizovaného servisu, nebudou Vám v případě oprávněné reklamace vznikat žádné náklady. Technik dorazí přímo k Vám domů, takže vše vyřídíte pohodlně a bez starostí.

Pokud máte jakékoliv dotazy, kdykoliv se na nás
můžete obrátit, telefonicky na čísle
+ 420 603 330 448 nebo email reklamace@exkluzivnispotrebice.czVždy se Vám rádi budeme věnovat.

O společnosti
Pro zákazníky
Bonus pro naše zákazníky

KITCHEN point - Jsme největší specializovaný prodejce kuchyňských vestavných spotřebičů a výrobce kuchyňské manufaktury v České republice! Jsme Vaši specialisté ve světě spotřebičů. Mluvíme s Vámi 7 dní v týdnu, třeba i v nočních hodinách.

Rozumíme nejen spotřebičům, ale výrobě celé kuchyně.

Poskytneme Vám to nejlepší poradenství při výběru spotřebičů Miele, Siemens, AEG, Bosch, Electrolux a dalších značek.

PrahaŽitenická 871/7, Praha 9 - Prosek
PrahaŽitenická 871/1, Praha 9 - Prosek
České BudějoviceRudolfovská 1817/2, České Budějovice
České BudějovicePřemysla Otakara II. 87/25, České Budějovice
České BudějoviceKuchyňské studio - PŘIPRAVUJEME
BratislavaHrachová 14/C, Bratislava


© 2007-2024 2Traders CZ s.r.o.

Dobrý den, i dnes jsme tu pro Vás až do 23 hod !!! Poraďte se s námi, prozvoňte nebo napište sms: 603 330 448